Saturday, July 31, 2010

air oh air..


ni la situasi yg terjadi bila xde air at kolej...10sion btol ble kne angkut air dalam baldi yg sgt brat..kalau nk kate UiTM ni xbyar bil air,rase mustahil la plak..tp 2 la yg sering berlaku...tiap2 sem mcm ni...tp sem ni la yg plg aku rsaukan skali,sampai nk pegi klaz pown teragak-agak...kot2 la klau xde air...

ni la pic2 baldi yang memenuhi toilet smpai xder ruang nk lalu...bila aku buang air,tba2 plak air xder....konklusinye....terpakse ar smpan air dlam bldi at toilet....aku igt lg sem lpas ble xde air at klej...3 hari aku xmandi....

tapi sem ni aku nkad cket,kalau air xde mmg aku xkan pegi klaz punye la.....ble lg nk rase ponteng klaz....huhu...

SIMPANLAH AIR DEMI MASA DEPAN YG LEBIH CEMERLANG, GEMILANG & TERBILANG

1 BALDI FOR 1 MALAYSIA



2 comments: