Sunday, September 26, 2010


da lame asenye x update blog ni...rndu pulak...skrg ni da ar byk assgnmnt nk kne wat.kadang2 sampai subuh bru tdo...xpe ar,da nme pown stdnt,mmg silap sendiri pown coz suke sgt wat keje last2 mnit.




25/9/2010 (sabtu)/pagi

ktorg ade xtvt.sukan muhibbah tuk sume dak2 IS..mule2 2 rase mlas gak nk g coz mengganggu jer wak2 tdo aku.tp drpd dok je at bilik baik aku trun gak at padang atas dkat TDM tu buley ar jugak nk cuci2 mate ker...mmg best sukan pg 2,tp xde 1 pown xtvt yg aku masok.paling best time org kne mkap,modelnye pulak lelaki..mmg comel.lect pown sempoi jer amek bhg skali join ngan stdnt.paling x tahan time nk tengok acara water bomb,belom pape aku da kne baling ngan belon berisi air..habis tudung ngan baju aku bsah en.farouk wat..malu pown ade gak,mne xnyer rmai lak 2 yg tgok time 2,bile balik dr sukan 2 jer ade ar org komen at fb psal aku kne baling ngan water bomb 2.








25/92010 (sabtu /mlm)

ni la saat yg paling d tuggu2 sebab mlm ni ade dinner, so sume stdnt mst dtg tuk dinner ni..mg best bile dpt berkumpul rmai,,ktorg mkan sate 2 cucuk,nasi impit,kuah kacang,mihun ngan air anggur yg twar..ade ar persembahan dr dak2 part1 dip n deg..

habis jer mkan n persembahan sblom balik 2 ape ag mmg bergambar sakan ar...mmg best dpat bergambar ngan dak2 klaz,senior nad lect,rase cam artis pown ade gak,,bru la aku tau,pnat rupenye kalo nk jd model ni..igtkan nk bergambar-gambar ni senang jer...pape pown aku ttp enjoy mlam ni..ase cam xnak balik pown ade gak..hehe

balik je dinner 2 mmg pnat,ktorg bukan buley tdo pown,ade assgmnt nk kne anta hari ahd nnt..




No comments:

Post a Comment